New York Investigation - Rapport #5

Morr'n, humans. This´ll be my last NYI Rapport, för idag kl 5 (fucking 11 för er .w.)
Nåja, New York är en rolig stad 8'3 Har lyckats spendera 100 dollar på enbart mangasaker (OwO) och dött av gasförgiftning i en bajsaffär (die marre som tvinga dit mig). Nåja, mycket bombvänligt stad, men två fina affärer kmr gå förlorade TwT Därför färeslår jag att vi ta roch flyttar dessa två äfferer till Svenneland 8D Capish?
Nåja, nu ska ni även få en fullständig lista på vad jag köpt 8D

* Renji plush
* Grimmjow nyckelring
* BLEEEEEEP *censur* (That was a christmasgiftie. No, not you Jenni.)
* BLEEEEEEP *censur* (That was Jennis christmasgiftie)
* 3 paket Pocky
* 3 Bleach
* Grimmjow docka

Dammdammdammdammm 8D

//Kemako-chama


Musfisks onda planer (c) 2010 All rights reserved

Kommentarer
Postat av: Miku

Oooohhh sounds good >3< <3.

Then you deserve your present ( no, not the wigs =3= ).

"(No, not you Jenni.)" = deeeerp.

2010-12-06 @ 22:12:02
Postat av: Kemako

VAD ÄR MIN PRESENT? 8DDDDDD

2010-12-07 @ 11:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0