New York Investigation - Rapport #2

God eftermiddag, kära rövhâl.
Nu är jag pâ flyplatsen i München. Igen. Heil morsans guldkort som släppte in oss i laungen. Där finns det datorer och kakor 8D Och massa  annat. Aja, kl 3 lyfter flyget. Det blir ca 2 dagars utvärdering av den stora staden, sen flyger jag hem igen pâ mândag och kmr hem tisdag morgon. OCH DÂ MÂSTE JAG TILL SKOLAN DIREKT. FUCK LIFE FUCK LIFE
... Pâ tal om skola, jag har massa läxor att göra. Fuck.

//Kemako-chama



Musfisks onda planer (c) 2010 All rights reserved

Kommentarer
Postat av: Miku

Kemako, dun wurry. Aj feel for yu.

2010-12-03 @ 14:39:59
Postat av: Kemako

Det värms x3

2010-12-04 @ 15:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0