New York Investigation - Rapport #1

God morgon, mere humans. Detta är utsände Kemako som skriver rapport #1 av sin New York utvärdering. Musfisk skickade mig för att utreda och undersöka New York inför bombningen om... massa dagar. Aja, jag skulle tagit ett flyg till München och därifrân flyga vidare till New York. Men det jävla piss flyget frân arlanda var tvâ timmar försenat = missade flyget i München. Sâ jag fick stâ en timma i service disken för att fâ nya flygbiljetter till dagen efter och ett hotell att bo pâ över natten, och sen ville dom jävlarna inte ge mig mina väskor! Sâ dâ behövde jag stanna pâ flygplatsfan för att köpa kläder tills idag, tandkräm etc etc. Nâja, nu när jag skriver min första rapport sitter jag i lobbyn pâ hotellet i München pâ deras assega hotelldator. Kl 3 flyger jag vidare till New York. Hoppas det blir bättre from now on... Jag ska be Musfisk att släppa ut köttätande aliens i München... *mutter mutter*

//Kemako-chama


Musfisks onda planer (c) 2010 All rights reserved

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0