ANOTHER GÄSTBLOGGARE. den coolaste av de alla. jag svär.

OKAY, EVERYONE LISTEN FOR FUCK SAKE! I AM KOIBA, AKA KOUICHI-JÖNS ENLIGT MUSFISK-SAMA.
JAG ÄR GÄSTBLOGGARE, OCH SKA DÄRFÖR FYLLA I ENKÄTEN. HAH, IN YA FACE ALL GEEKS C;


ENKÄT FÖR ANMÄLNING AV OFFER

Namn:
Koiba-sama, Koiba-sensei, Koiba-senpai, Koiba-kun whatever you want >83

Alias: .  . . Kouichi-Jöns *emocorner*

Ålder: Why do you care?! òó

Lojalitet: . . . whut? o_O

Varför vill du bli offer? Cause Ellie told me too.

Önskat offersätt: . . . dun wanna, dammit.
 
Tror du verkligen på Musfisk?
Ya .__.

ÄR DU MUSFIKENS ANHÄNGARE??!!! VAFAN TROR DU OM MIG!?!?! Ò____Ó

Är du Stefan? Borde jag veta vem denne Sten-fan är? (=3=).v

Ålder: You've already asked me, baka ( _ _ );

Målsmans udnerskrift (Din egen duger): Koiba-sama doesn't have parents.


Musfisk tackar för ditt medverkande!


Vad skulle det stå här nere. . . ? © Musfisk något. . . o__O;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0