Stefan Gästbloggar

 Hej.
*fniss*
Jag är Mikuru, Den Syndig. .e. (?) eller kanske stefan den syndiga men whatever.
Fairth. Jag är Fairth. Mitt namn fick jag av min mamma. Hon ville att folk skulle ha Faith i mig. Min Lillebror fick namnet Faith. Tillsammans ska vi hjälpa Musfisk att besegra Musfik.
Jag vet inte direkt vad jag skall skriva. Nånting intressant...? nånting. . .gudomligt?
Jag är ung. Bara 167 år gammal. Det är nästan inget. Men. Nu jävlar. JAG ÄLSKAR JASHIN-SAMA! HAN HAR MITT LIV! ♥ TACK SÅ MYCKET! och. . .
Välsigna dig, Musfisk.



ENKÄT FÖR ANMÄLNING AV OFFER

Namn:
Mikuru Wu 

Alias:
Äh~? Stefan.

Ålder:
Äh~ 167 år.

Lojalitet:
så mycket som det kan bli.

Varför vill du bli offer?
Jag måste rena mina synder!

Önskat offersätt
: Vad som helst. Bara genom att känna smärta är det som Äkta Exctasy!

Tror du verkligen på Musfisk?
Ja. Min Lord Jashin-sama arbetar med Lord Musfisk.

ÄR DU MUSFIKENS ANHÄNGARE??!!!
Nej~?

Är du Stefan?
Ja owo How did you know? äh~

Ålder:
MEN! jag har ju redan svarat på den frågan~~!

Målsmans udnerskrift (Din egen duger): _
Yaoi______________________________

Musfisk tackar för ditt medverkande!
Varsegod ^^



Stefans syndiga planer 2010 No rights reserved.


Kommentarer
Postat av: hohoho

JAG ÄLSKAR MIG! HÄHÄHÄHÄHÄHÄ XDDDD

2010-12-05 @ 11:38:03
Postat av: Stefan

HEY WHATS THAT FOR AN IMPOSTER!?!?

2011-01-06 @ 02:53:27
URL: http://garjzla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0