New York Investigation - Rapport #4

Goder kvel .w. (Ja, hon är kväll är även om hon e fucking 2 på natten hemma hos er svennejävlar.)
Idag har jag vandrat runt på new Yorks gator tills mina fötter blödde. Okej, inte riktigt. Men dom gjorde ont. Nutte mig. Nåja, det är ett ställe som ska prioriteras i bombningen, nämligen:
ABOERCROMBIE & FITCH STORE!!!!!
Dom jävla bitchhororna ska lära sig några saker:
1. SÄNK MUSIKEN !!! Det är en affär, inte ett diskotek!
2. Spruta inte mans perfym över allt! Det är en affär, inte ett koncentrationsläger där folkes ska gasas till döds!
3. Skaffa lampor for fucking sake. Det är väl inte meningen att ögonen ska svida för att det är så mörkt?
4. Sluta placera halvnakna manshoror utanför affären. (But damn, he was hot owO)
5. ... I don´t have a five.
Nåja, vad jag mer fått ut av dagen är:

* Mycket höga hus.
* Massa mycket folk.
* Skittrevlig personal i typ alla affärer.
* Asgod varm choklad.
* Barn får inte dricka chardonnay. (Inre Kemako: No shit, Sherlock? -_-")
* Manga är en aning billigare.
* Forbidden planet är en asm affär. (Full med manga och pocky och sånt 8D)
* Taxi-chafförer är bitchiga.
* Taxis har TV:s.
* Amerikanska pankakor är asgott.

Det var nog allt jag hade att säga :3 NEJ VÄNTA!! Jag köpte 3 Bleach och ett paket pocky på Forbidden Planet 8D Pocky = porono for your mouth *u*
Och Ebba är klar med min Grimmy 8''D I WANNA SEE IT!!!!!
Öh... heil Musfisk .w.

//Kemako-chama



Musfisks onda planer (c) 2010 All rights reserved

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0