Musfisk uppmuntrar till homosexualitet och manshoror


God kvel, crackhoror. Dagens ämne är följande: ... MEN LÄS RUBRIKEN FÖR FAN Òó
*host*
Nåja, min frånvaro förklaras med att jag tog lite semester och piskade manshoror på strandebn i Bahamas i himel thingie.
Nåja, I uppmuntrar till gay ppl! And man whores! *cough* Jag råkar veta att mina kära utsända giller såkallad yaoi. Detta är positivt, och just nu sitter de och skapar bögar i the sims. Detta är bra, följ deras exempel!
I IS ÄTER BARA POCKY AND CHOKLADCIGARETTER!! Så SCREW YOU!!!!!
Det gläder mig om att många är entusiastiska över att få ansluta sig till mig.
Som sagt skrivs enkäterna ut imorgon. GOT IT MEMORIZED OR NOT?!
... no, i'm not obsessed with KH =3=, Kemako is.

XOXO, Musfisk-sama (AKA GOD)



Undertecknat arbete med Jashin-sama.



Musfisks onda planer (c) 2010 All rights reserved

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0