I IS GOD!!!

Hello, mere humans!
I is god! I is MUSFISK-SAMA!! I kommer att regera världen! JAg sitte ri molnen och väntar på rätt chans att släppa ner min Rodorora och ta över världen! Mina utsända kommer att förbereda min ankomst. Mina utsända är: Miku och Kemako! DYRKA DOM SOM OM DOM VORE MIG!! Iallafall tills min ankomst!! FRUKTA MIG!!!!!!!!!!!!! 111111ONE ONE 111!!! Offret som krävs för min ankomst är STEFAN!!!!! Men andra är välkomna att anmäla sig på blanketten som mina utsända delar ut varje onsdag ^^ Stefan är en syndare som ska dö, för han svek mina utsända. DET ÄR DET SOM HÄNDER OM DU TROTSAR DE UTSÄNDA!!!!!! Stefan tänkte även göra soldansen. FÖRBJUDET!!!
Du kan även fyll ai enkäten och mejla till mina utsända om du vill bli offret för min ankomst ^^ MUSFIKEN ÄR OND!! HAN KAN TA SIG!

ENKÄT FÖR ANMÄLNING AV OFFER

Namn:

Alias:

Ålder:

Lojalitet:

Varför vill du bli offer?

Önskat offersätt:

Tror du verkligen på Musfisk?

ÄR DU MUSFIKENS ANHÄNGARE??!!!

Är du Stefan?

Ålder:

Målsmans udnerskrift (Din egen duger): _______________________________


Musfisk tackar för ditt medverkande!




XOXO Musfisk (Aka. GOD)


Undertecknat arbete med Jashin-sama




Mufisks onda planer (c) 2010 All rights reserved

Kommentarer
Postat av: Manuel, som är mitt offernamn. ;3

Hello there, loyal subjects...Ah, nejnej nejnej me gotta learn to be a bra offer...How do you fylla i ankäten på bloggen? me kan säga att jag vill det, men jag har Musfisk--I mean LORD Musfisk's karaktärer doodlat över my body... Skriv ut ankäten fast!!! OH, I mean please skriv ut ankäten fast, my masters. bugar

2010-12-01 @ 18:35:45
Postat av: Miku

^PERSON ABOVE! IT'S SAMUEL, GOT IT?!

Ähum. I wuv Musfisk-Sama.

2010-12-01 @ 18:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0